Zarząd Komisaryczny ROD Elektron chce Państwa zawiadomić o działaniach, które podjął, aby przygotować nasz ogród do okresu zimowego, a mianowicie:
Drodzy Działkowcy,
Zarząd Komisaryczny ROD Elektron chce Państwa zawiadomić o działaniach, które podjął, aby przygotować nasz ogród do okresu zimowego, a mianowicie:
– w dniu 31 października została wyłączona woda oraz dokonany przegląd 3 hydroforni i sieci wodociągowej zakończony ich zabezpieczeniem przed zimą
– zostały zamknięte furtki do ogrodu. W dniu 15.11 została zamknięta furtka od bazarku. Jedyną otwartą została furtka przy Domu Działkowca.
– nasadzenia z MIAD, przy placu apelowym zostały zabezpieczone przed zimą, obsypane zrębkami pozyskanymi we własnym zakresie z użyciem rębaka zakupionego za pieniądze uzyskane z ARiMR-u.
– kabiny toy toy zostały oczyszczone i zamknięte, lecz można korzystać ze zlewni obok nich.
– oświetlenie ogrodu zostaje bez zmian. Aleja główna i alejki boczne będą oświetlone.
– biuro ogrodu będzie do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku od godz. 8.00 do godz. 15.00. W soboty od godz.8.00 do godz.13.00.
– członkowie zarządu będą dyżurowali raz w miesiącu, w pierwszą sobotę miesiąca w godzinach 10.00-13.00.
– został dokonany przegląd bramy wjazdowej oraz sprzętu do odśnieżania .
– w okresie zimowym będzie odśnieżana aleja główna w razie dużych opadów , otoczenie i parking obok DD oraz droga na składowisko śmieci.
– składowisko śmieci będzie opróżniane w miarę napełnienia.
W okresie zimowym do głównych zadań gospodarza ogrodu będzie należało:
– codzienne sprawdzanie bezpieczeństwa ogrodu i interwencja w przypadku włamań i innych niebezpiecznych zdarzeń oraz wzywanie odpowiednich służb.
– utrzymanie przejezdności terenu wewnętrznego ogrodu w wymienionych wyżej miejscach.
– nadzór nad składowiskiem śmieci, optymalizacja napełniania kontenerów .
– usuwanie wiatrołomów
– naprawa bieżących uszkodzeń majątku ogrodu: siatki i słupków ogrodzeniowych oraz urządzeń w Domu Działkowca.
– pomoc działkowcom w przypadkach wymagających interwencji.
Do głównych zadań działu administracji będzie należało:
– kontakt z działkowcami.
– przygotowanie dokumentów do przeniesienia praw dzierżawy do działek.
– porządkowanie i aktualizacja teczek działkowców.
– archiwizacja dokumentów.
-odpowiedzi na pisma działkowców po uzgodnieniu ich treści z członkami zarządu.
– sporządzanie i udzielanie informacji działkowcom.
– aktualizacja informacji na stronie ogrodu, na grupie Facebooka oraz na tablicach ogłoszeń.
– bieżąca obsługa dokumentacji napływającej do zarządu.
– nadzór nad pracami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne: hydraulik, elektryk i itp.
– pilnowanie terminowości umów.
– aktualizacja stanów liczników.
– wprowadzanie procesu korygowania nieścisłości dotyczących spraw działkowców, jak również zewnętrznych firm świadczących usługi dla ogrodu.
– interwencje w sytuacjach ich wymagających.
– dbałość o czystość w Domu Działkowca.
– przygotowywanie dekoracji świątecznych i okolicznościowych wraz z gospodarzem ogrodu.
Z zimowymi, lecz ciepłymi pozdrowieniami
Zarząd Komisaryczny ROD Elektron