Sezon 2025 został oficjalnie otwarty!!!!

Punkt pierwszy oficjalnego otwarcia:

Zepsuta klamka przy bramie nr 3. Sprawca nieznany, jak zawsze.

Punkt drugi oficjalnego otwarcia: Nielegalne wysypisko obciętych gałęzi w alejce 13. Sprawca nieznany, jak zawsze.

Nie wiemy czy ci ludzie zdają sobie sprawę, że koszty naprawy i sprzątania pо ich wybrykach, ponosimy wszyscy. Ale to pewnie ich nie interesuje, tak jak dbanie o nasz ogród.

Klamka to koszt około 60 zł. W ciągu całego sezonu wymienianych jest ich kilkanaście. Dodajmy do tego koszt wymienianych wkładek do zamków przy furtkach. Jest to dorabianie wkładki do klucza. Czyli koszt jednej dorobionej wkładki to nawet 100 zł. Wkładek wymieniamy jeszcze więcej niż klamek.

Koszty rosną przez głupotę niewielkiej grupy ludzi. Doliczmy do tego nielegalnie podrzucane na śmietnik gabaryty, odpady pobudowlane, itp.

Jak Państwo myślicie, kto zapłaci karę za te „podrzutki”? Ogród czyli my wszyscy.

Czas z tym wszystkim skończyć.

Jedynym rozwiązaniem tych problemów jest nadzór. Nie mamy możliwości całodobowego monitorowania blisko 15 hektarów terenów wspólnych. Jest to niewykonalne. Ale razem możemy wiele. Dlatego zwracamy się do Państwa z gorącą prośbą. Reagujmy na wszystkie zachowania, które prowadzą do dewastacji, zaśmiecania naszego ogrodu. Zdajemy sobie sprawę, że mogą Państwo w pojedynkę bać się zwrócić uwagę tym wandalom, cwaniakom. Zawsze można kogoś poprosić o pomoс. Jest tyle działek w koło. Jeśli nie będziemy wspólnie działać cwaniaczki i wandale wygrają. A my zamiast kupować kiełbasę na ognisko czy organizować zabawy dla dzieci będziemy wydawali kasę na wkładki, klamki, wywóz „podrzutków”.

Pokażmy swoją siłę !!!

Jak to mówią: „w kupie siła”.

Jeśli macie Państwo inne pomysły na rozwiązanie tych problemów, bardzo chętnie je poznamy.

Zarząd Komisaryczny ROD ELEKTRON

Facebook